onsdag 23 februari 2011

Nytt försök med 0.8.0

Det verkar som att OviStore inte lyckats med att publicera 0.8.0 så jag ger det ett försök till. Jag har precis laddat upp en ny fil och hoppas att det inte tar mer än ett par dagar för att de skall acceptera den.

Tack till dig (du vet vem du är :) som påpekat detta till mig. Själv så har min telefon problem med att ladda ner app:en eftersom jag även har en utvecklarversion installerad samtidigt, det verkar få Ovi-klienten att bli förvirrad :)

Jag meddelar när den har blivit accepterad.

Ja just det! Det verkar som om tvmatchen har lite problem med sin mobilsida (gäller vissa webbläsare inklusive den jag använder i app:en) för tillfället. Jag har meddelat detta till tvmatchen och hoppas att dem kan fixa det så snabbt som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar